Nikki & Liam

Alla inlägg den 22 april 2013

Av Sara Skoogh - 22 april 2013 17:36

Vad gör man när en person mår så dåligt att man inte vet vart man ska ta vägen? Vad gör man när man så gärna vill någonting annat & inte kan påverka det överhuvudtaget? Vad gör man när man egentligen bara borde skita i det & bara gå, men man kan inte släppa?

Kan säga att det är några av dessa frågor som rör sig i i huvudet på mig, & allt är en ända stor röra, jag vill veta vad som händer & vad som ska hända. Men man kan ju inte förutse saker.. När man bara vill sätta sig någonstans & bara skrika ur sig all aggression & frustration. Vad gör man? Självklart ska man göra det som är bäst för en själv, inte för andra. Men ibland är det så svårt ändå att göra det som är bäst för en, jag är en ända stor röra o huvudet numera efter ALLT som varit. Jag vet att det gör ont nu & att det kommer höra det ett bra tag. Tror inte att det någonsin kommer gå över helt, men man kan alltid hoppas att man någon gång kan släppa taget & bara vända ryggen & gå. Skulle göra vad som helst för att det skulle vara enkelt just nu, men de är så svårt. Jag försöker låta bli, något så innerligt ska ni veta, men jag är livrädd för att förlora människor runtomkring mig sen min pappa bara försvann ifrån mig. För dom jag verkligen älskar, håller jag så otroligt hårt i! Detta gör min situation ännu svårare, för det är verkligen en person som jag älskar. Men, jag har tappat fotfästet. Jag har tappat fokus & jag har definitivt tappat hoppet om ett samliv med någon.

Fixar jag detta!? Gör jag verkligen det?! Kanske? Vem vet?

Av Sara Skoogh - 22 april 2013 17:36

Vad gör man när en person mår så dåligt att man inte vet vart man ska ta vägen? Vad gör man när man så gärna vill någonting annat & inte kan påverka det överhuvudtaget? Vad gör man när man egentligen bara borde skita i det & bara gå, men man kan inte släppa?

Kan säga att det är några av dessa frågor som rör sig i i huvudet på mig, & allt är en ända stor röra, jag vill veta vad som händer & vad som ska hända. Men man kan ju inte förutse saker.. När man bara vill sätta sig någonstans & bara skrika ur sig all aggression & frustration. Vad gör man? Självklart ska man göra det som är bäst för en själv, inte för andra. Men ibland är det så svårt ändå att göra det som är bäst för en, jag är en ända stor röra o huvudet numera efter ALLT som varit. Jag vet att det gör ont nu & att det kommer höra det ett bra tag. Tror inte att det någonsin kommer gå över helt, men man kan alltid hoppas att man någon gång kan släppa taget & bara vända ryggen & gå. Skulle göra vad som helst för att det skulle vara enkelt just nu, men de är så svårt. Jag försöker låta bli, något så innerligt ska ni veta, men jag är livrädd för att förlora människor runtomkring mig sen min pappa bara försvann ifrån mig. För dom jag verkligen älskar, håller jag så otroligt hårt i! Detta gör min situation ännu svårare, för det är verkligen en person som jag älskar. Men, jag har tappat fotfästet. Jag har tappat fokus & jag har definitivt tappat hoppet om ett samliv med någon.

Fixar jag detta!? Gör jag verkligen det?! Kanske? Vem vet?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


"kärleken är som stjärnorna, ibland kan man se dom klart. Men ibland är det suddigt"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards