Nikki & Liam

Alla inlägg under september 2012

Av Sara Skoogh - 21 september 2012 22:41

If I could hold back the rain, would you numb my pain?

Cause I remember everything.

If I could help you forget, would you take my regret?

Because I remember everything, and it hurts too much.

For now, I am not there for you, or by your side.

It is a long and lonely road, when you know that you go alone.

I want you to feel my pain, you are not forgotten.

But you were a pawn in my game, and now you are outplayed.

But in my mind, it's still black and I want to escape, I'm still so far from home.

You say I'll never change, but what the hell do you know?

I will burn everything to the ground, before I let myself forgive you.

I can not forgive you now..

 

 

Älskar er <3

Av Sara Skoogh - 21 september 2012 22:19

They don't even know you, all they see is scars.
They don't see the angel living in your heart.
You can't quit until you try.
You can't live until you die.
You can't learn to tell the truth.
Until you learn to lie.
I was waiting for my hearse.
What came next was so much worse.
It took a funeral to make me feel alive.

 

<3

 

 

Av Sara Skoogh - 21 september 2012 21:51

Just open your eyes, and see that life is beautiful.

Will you swear on your life, that no one will cry at my funeral.

So dry your tears and just walk away, even if it hurts.

So listen up, listen up, there's a devil in the church.

Got a bullet in the chamber, and this is gonna hurt.

Let it out, let it out, you can scream and you can shout.

Keep your secrets in the shadows, and you'll be sorry.

Feels like your life is over, feels like all hope is gone.

You kiss it all the way, hell is what you make.

Even if it's killing you because you know the truth.

 

 

 

 

Av Sara Skoogh - 21 september 2012 16:38

Känns så jävla jobbigt nu när man började packa känner jag , vart nog lite verkligt för en annan också. En vafan gör man ? Känner inte för något , på resten av denna dag ta mig fan! Blir mys med barnen istället , för jag vart ju ensam hemma .. Så, pizza & lite fredags mys blir det att inhandla .. Skitdag, är så jävla ledsen alltså.. Det är som det är.. Adios!

Av Sara Skoogh - 21 september 2012 14:58

Att älska någon, så det värker i hjärta & själ är oändligt vackert.
Men när du inte kan få honom längre, så blir det bara mörkare & mörkare inom dig.
Du blir kall utåt, visar ingenting vad kärlek är, du vågar inte, men inåt vill du egentligen bara kasta dig kring halsen på honom.
Kyssa honom, bara få hålla om honom, känna hans värme & höra hans andetag.
Men är det ett misstag ?
När vi ligger i samma säng, vill jag innerst inne bara att du ska lägga din arm om mig, bara hålla om mig.
Känna hur du snoozar mig i nacken, som bara du kan, bara få känna en kyss i nacken. Bara visa den kärlek, du en gång visade mig.
Bara få känna, hur du drar mig tätt intill dig & håller mig hårt, som om du aldrig skulle vilja
släppa taget.
Ser jag en strimma hop, eller ser jag det bara falla ?
Jag vill egentligen bara skrika ut, hur mycket jag älskar dig.
Men istället låter jag det vara inlåst i mitt hjärta, jag låter det vara osagt.
Jag vill egentligen hata dig, för det gör det så mycket lättare att lämna dig.
Men i ensamhetens stund, så önskar jag ingenting annat än att få ha just dig där då.
Du har det där leendet som bara finns i himlen, du är min dröm.
Du är min sanna romans, jag försöker ha huvudet högt för att inte gå under över att förlora dig.

Av Sara Skoogh - 20 september 2012 21:28

& inte kunna eller vilja visa det. Det är svårt, vet inte riktigt hur man ska bete sig.

Du förvirrar mig, du får mig att smälta , samtidigt som du kan få mig så jävla kall.

Jag vill bara vara din, men jag vill ändå bara frysa mina känslor till is. 

Det känns som om du hatar mig, men du kanske vill vara med mig. 

Du får mig att känna mig vacker, omtyckt, du får mig att skina & pirra.

Men när jag lämnar byggnaden, kommer det vara likadant då? 

Jag är rädd för att detta bara är en fas, eller är det såhär det kommer se ut?

Kommer det vara över för gott, eller kommer det falla tillbaka till det bra? 


Du gör mig iskall, du får mig att vilja hata dig. Så jag slipper

känna smärtan inom mig!


Kiss away the pain and leave me lonely, I'll never know if love's a lie.
Being crazy in paradise is easy, do you see the prisoners in my eyes.
Where is the love to shelter me, give me love, love, love, come set me free.
Where is the love, to shelter me, only love, love, love, love set me free, does only love set me free ?

 

 


Av Sara Skoogh - 13 september 2012 13:48

Ja, kan säga att mycket se hänt sen jag uppdaterade sist. Har blivit mamma igen Till en liten grabb, Nikki :) förlossningen gick jättebra, allt som allt tig 14 timmar räkna vi väl ut.
Han vägde 2780 g & var 46 lång, så han var liten han med. Liam är en stolt storebror & han tycker om att vara med & pyssla med sin lillebror :) Skönt att det går så bra , är en stolt mamma till 2 fina & underbara pojkar<3

Av Sara Skoogh - 13 september 2012 13:48

Ja, kan säga att mycket se hänt sen jag uppdaterade sist. Har blivit mamma igen Till en liten grabb, Nikki :) förlossningen gick jättebra, allt som allt tig 14 timmar räkna vi väl ut.
Han vägde 2780 g & var 46 lång, så han var liten han med. Liam är en stolt storebror & han tycker om att vara med & pyssla med sin lillebror :) Skönt att det går så bra , är en stolt mamma till 2 fina & underbara pojkar<3

Presentation


"kärleken är som stjärnorna, ibland kan man se dom klart. Men ibland är det suddigt"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards