Nikki & Liam

Alla inlägg under augusti 2012

Av Sara Skoogh - 21 augusti 2012 16:16

Ja, tisdag it is. Skulle varit på ultraljud idag, men fick byta tid pga att jag inte hade någon som kunde passa Liam , sen skulle Ängla till tandläkaren. Men jag & lilleman blev hemma iallafall, så vi spenderade förmiddagen hos Evelina & bara var. Men helt plötsligt börjar sirenerna tjuta & så ser vi hur dom svänger in mot La strada & det där ifrån fönstret. Och så ser vi hur det ryker som fan, då har ju La strada fatta eld, haha! Vi tog på oss & gick ut & kollade, Liam vart helt exalterad i & med att alla brandbilar, polisbilar & ambulansen kom :) haha! Ja, så det roade vi oss med i en timme. Har även varit & kollat på en barnvagn idag, som jag ska hämta senare, så det är klart! Gud vad skönt det känns, för nu är det inte långt kvar tills lilleman nr 2 kommer. Vill att han ska komma ut nu, för gud vad jobbigt det är att inte kunna sitta & ligga som man vill, sover dåligt på nätterna som fan & skit! Nej, usch! Nu får det allt vara bra..


Nej, nu ska jag fortsätta med maten :) 
Ha en bra dag, ska jag försöka ha! 

Av Sara Skoogh - 14 augusti 2012 10:40

Ja, idag blir det ingenting annat än städa, städa, städa & lämna in nycklarna. Ska blir skönt att ha det gjort , kan jag säga. Slippa skiten sen, så kan man blicka framåt istället & bara vara :) 

Just nu sitter jag & väntar på kaffe, så ska jag bara vänta på att Chris kommer hit också. Liam tar vi med till degerfors  , så får han träffa sin mormor & gammelmormor. Ska väl inte ta allt för lång tid att städa den där jävla lägenheten, bara man kommer igång :) Inte så mycket, märks ju. Chris är ju med & kan döma. Så ska jag ringa så en dam får titta lite i lägenheten, se om hon kanske vill ha den eller inte. Ska chytta ner med nycklar & skit till degerforsbyggen också sen, så är jag klar med degerfors så :) Se hur min mor jobbar också, åka förbi där & ta en kaffe kanske , beror på hur länge vi blir kvar hos mormor ;) hehe!


Nej, nu ska jag sparka igång denna dag ! Ha det!

Av Sara Skoogh - 11 augusti 2012 13:48

Kan ju säga direkt att min unge tror han får som han vill , när han sitter på sitt rum & bara gapar & skriker. Men inte, jag pallar inte lyssna på det. Så jag skickar igen dörren, det ger jag fan i! Tänker inte lyssna på det, plus att jag har slutat med rökningen också, så jag tänder ju till för mindre. Speciellt på sånt beetende som Liam har skaffat sig, blir knäpp ärligt talat. Och testar till tusen gör han, han har åkt in 3 ggr idag redan. 


Vad fan ska jag göra , för att han ska ge sig att testa mig, & vad fan ska jag göra för att han ska stanna på sitt rum, UTAN att skrika sina förbannade lugnor ur sig ? Han lyssnade ett tag & åkte in på rummet & stannade där, men det funkar inte längre tydligen. Tips tack ?


Annars har det inte hänt så mycket, är inne på min andra dag som rökfri, inte helt. Men idag ska jag göra det bästa för att inte ta en ända :) Palla röka & vad mycket piggare man blir som människa när man gett sig, så det är skönt. Nej, får uppdatera sen iställ, jag ska försöka se om jag kan få in något vett i min unge ! 


Ha det!

Presentation


"kärleken är som stjärnorna, ibland kan man se dom klart. Men ibland är det suddigt"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards