Nikki & Liam

Alla inlägg under oktober 2012

Av Sara Skoogh - 15 oktober 2012 19:22

 


I just wanna close this forever and ever, but it's alot harder then I tought. 

What could make me strong enough to close my feelings, and not get hurt anymore? 

Just don't know what to do, I don't want this anymore. So please.. STOP!

Av Sara Skoogh - 12 oktober 2012 23:22

Gör du någon illa , gör någon dig illa.
Älskar du ibegränsat, älskar någon dig obegränsat.
Spelar du mes någons känslor, spelar som ut dig totalt.
Om du ångrar något, försök att ställa det tillrätta så fort som möjligt.

Gör du ett misstag... Då hoppas jag innerligt att du lärde dig av det!

Av Sara Skoogh - 9 oktober 2012 23:45

Om du bara visste, vad mitt hjärta säger.
Om du bara visste, vad jag vill sjunga ut.
Om du bara visste, vad dina ögon säger mig.
Om du bara visste, vad saknaden gör med mig.

Vad mitt hjärta säger, är att alltid älska dig.
Vad jag vill sjunga ut, är allt jag älskar med dig.
Vad dina ögon säger mig, är vad mycket du vill vara hos mig & älskar mig.
Vad saknaden gör med mig, är ingenting annat än att smärta mig.

Jag kommer alltid bli påmind, kommer aldrig glömma.. Jag ser dig resten av mitt liv.

Av Sara Skoogh - 9 oktober 2012 01:34

You told me that you loved me , but you left me.
You said that I were beautiful, but you didn't say it to often.
You told me that this hurts, but it what you who broked my heart.

I didn't break your heart, so what is this ?

What doesn't kill me , only makes me stronger, do i walk on a lonley road on the way home ? This is really gonna hurt, couse i got a bullet in the chamber , and i'm just about to pull the trigger and kill what makes me weak.

Av Sara Skoogh - 7 oktober 2012 16:31

När det har varit som svårast så har jag tittat på er , mina älskade! Jag ser ljuset i er & ni ger mig kraft som jag egentligen inte har! Ni är mina stjärnor på nattens himmel.. Är så oändligt glad över att just NI är mina <3

Presentation


"kärleken är som stjärnorna, ibland kan man se dom klart. Men ibland är det suddigt"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards