Nikki & Liam

Alla inlägg under november 2012

Av Sara Skoogh - 25 november 2012 14:33

Idag kommer mina små hjärtan hem , som har varit hos mormor sen i torsdags kväll :) Ska bli så jädra skönt att få hem, så tomt utan dom.

Annars har helgen varit kanon, varit nykter , drack lite vin i fredags , vart bjuden på mat av Evelina & Yoine på lördags, skit gott var det! Idag har jag inte gjort så mycket, handlat lite på Lidl :) Ska kila ner till coop & handla lite av det sista , sen kommer Tessan & Tindra , då ska vi mysa med lite kaffe & kaffebröd, ska bli så göööött:) Nej, ha en bra söndag. Ska jag ha !

Av Sara Skoogh - 20 november 2012 20:37

Ja, svackor kommer & går.. Saknaden kommer & går, hjälp mig. Man kan ju bli irriterad för mindre säger jag ju bara, vet inte vad jag ska ta mig till. Men men, är ju som det är & det går inte att göra någonting åt faktiskt. Men önskar fan inte min värsta fiende detta ens en gång, jag vill att det ska gå snabbt & smärtfritt :/ Men det skulle tydligen behöva ta sån jävla tid , så man var tvungen att känna den här smärtan ordentligt .. Herregud! Ja, det blir väl bra någon gång hoppas jag. Annars har jag haft en bra dag i sig , men vart jobbigt nu på kvällen tyvärr :( Men vad gör man, tar det som en klackspark. Lika bra .. Det är nog så jag ska behöva ta allt i dagens läge nu ett tag fram över , men men. Tur jag har mina pojkar som håller mig i schack , annars vettefan ..

Nej, jag ska väl inte sitta & älta detta. Men det ska ju tydligen vara så förbannat svårt att komma över personen ifråga & jag vet inte vad fan det är jag inte kan släppa med honom? Dessa tankar kommer & går , jag vill men samtidigt inte , jag känner att jag skulle vilja döda honom samtidigt som jag bara skulle vilja kasta mig i armarna på honom. Aaaaaah, jag blir galen! Fyfan för det här säger jag :(

Av Sara Skoogh - 14 november 2012 16:18

Har väl hänt relativt mycket sen sist jag skrev. Har flyttat & allt nu, bott i lägenheten i ca 2 månader , jag trivs faktiskt.

Har lite att hantera & lösa hos mig själv också , men jag är ju såpass funtad så jag skriver det inte här .. Egentligen skulle jag det eftersom det är en blogg , men vet ju inte vilka som läser. Kan säga att jag har svårt att acceptera vissa saker , men det blir nog väl med tiden & sen vet jag vilka jag kan lita på & inte , i och med att vissa öppnar käften direkt man sagt nått så.. Är trött på att få reda på saker via internet & att dom hånar & gör narr av mig.. Så nu jävlar är jag inte snäll längre , fuck no!

Annars då ? Vet inte riktigt om min lilla familj håller på att sjukna i lite :-/ jag är Inge kry, tror inte Nikki & Liam heller är så krya , nikki har inte gjort nått annat än att ätit & sovit idag , & Liam har också sovit idag . Så jag vet inte riktigt vad som är på gång, hoppas bara inte vi får influensa eller nått. Tråkigt isfl, för då vet jag inte om jag lämnar Nikki nästa vecka . Hoppas bara det är något tillfälligt :) , men men. Nej, folk ska veta en sak också .. jag lägger ner hela mitt liv på mina barn, dom är mitt allt. Dom som tror någonting annat är ju helt jävla dumma huvudet & det är bara jag som tagit hand om dom nästan. Ingen annan, att folk öppnar käften om sina jävla fördomar om en , ja men varsågod. Då känner ni inte mig tillräckligt , så påstå inget ni inte vet ett skit om. Och sen tycker jag fan i mig att jag kan bli tagen på allvar någon jävla gång också, om inte.. Nej , men då har man gjort sitt val!

Ha en bra onsdag, det ska jag försöka ha !

Presentation


"kärleken är som stjärnorna, ibland kan man se dom klart. Men ibland är det suddigt"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards