Nikki & Liam

Alla inlägg under oktober 2011

Av Sara Skoogh - 6 oktober 2011 19:00

Hej, det var ju ett tag sen jag bloggade nu.

Får ju mina bloggtorkor ibland, men sen kommer man tillbaka ett tag:) 


Ja, har väl inte hänt så mycket kan man väl säga. 

Liam har blivit sjuk, och varit hemma hela veckan. Sen kör vi på som vanligt, skola, dagis, hem , äta och sova. Så kommer nog min vardag se ut , ett par 3 månader ungefär. Tråkigt, men helgerna finns ju fortfarande. 


Måste verkligen ge mig ut med tjejerna snart, fy sjutton vad jag vill ha med mig tjejerna ut! Eller som malin gav som förslag, tjejmiddag! Underbart , att bara vara samlade allihoppa och bara ha det roligt! Slipper alla problem & bekymmer för en kväll=) Får fan styra upp något snart ju, så det blir gjort! 


Happ, annars har det inte varit mycket mer :) 


Nej, jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva om. Livet rullar på som vanligt :)


Ska nog ringa min Alexandra, älskar dig gumman. Det ska du veta, & glöm inte det. Jag kommer aldrig försvinna för dig & Becky, finns inte på min karta. 

Nu ska jag göra något vettigt och prata i telefunken, om det svaras på andra sidan då :P Hehe!


Presentation


"kärleken är som stjärnorna, ibland kan man se dom klart. Men ibland är det suddigt"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards