Nikki & Liam

Direktlänk till inlägg 11 mars 2013

Love love love love

Av Sara Skoogh - 11 mars 2013 10:03

Ja, det finns många olika sätt att älska. Hm, man älskar sin respektive man lever med, sina vänner, familj, barn, djur, vädret, ja! Man kan älska så många olika saker :) Jag älskar allt det där , fast idag 'är jag inte sådär jätteglad över att vara sjuk när det här älskade vårvädret håller i sig. SABLANS! Jaja!


Annars då, jo har skrivit några kloka ord i mina andra inlägg. Men brainstormingen idag är inte direkt på topp! 

Så det får bli senare sen kanske eller imorgon när mitt huvud är fit for fight igen :)

Nu ska jag dricka lite kaffe, sen så får det bli lugnt :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Skoogh - 22 april 2013 17:36

Vad gör man när en person mår så dåligt att man inte vet vart man ska ta vägen? Vad gör man när man så gärna vill någonting annat & inte kan påverka det överhuvudtaget? Vad gör man när man egentligen bara borde skita i det & bara gå, men man kan inte...

Av Sara Skoogh - 22 april 2013 17:36

Vad gör man när en person mår så dåligt att man inte vet vart man ska ta vägen? Vad gör man när man så gärna vill någonting annat & inte kan påverka det överhuvudtaget? Vad gör man när man egentligen bara borde skita i det & bara gå, men man kan inte...

Av Sara Skoogh - 17 mars 2013 17:53

Alla vi flickor & kvinnor drömmer ju om det hära s.k drömbröllopet. Men den stora vita, prinsessliknande klänningen, tärnorna, bröllopstårtan, ringarna, ja. You name it , liksom. Men nu undrar jag, när man väl haft det där stora feta bröllopet. Hur...

Av Sara Skoogh - 17 mars 2013 12:20

Ja, man kan säga att dessa tankar stiger en åt huvudet ibland. VERKLIGEN! Allt kan fara genom huvudet , t.o.m såna tankar som man egentligen vet inte ska existera, för att det inte finns någonting att vara orolig för, men man blir det ändå ibland...

Av Sara Skoogh - 16 mars 2013 16:55

Varför ska allt kännas konstigt för? Ja, det kan man undra sig. Hela situationen i sig tycker jag är konstig, vet inte riktigt hur jag ska hantera det. Man ska väl vara glad att den är som den är såsätt, men ändå. Det känns konstigt. Det ska inte beh...

Presentation


"kärleken är som stjärnorna, ibland kan man se dom klart. Men ibland är det suddigt"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards