Nikki & Liam

Alla inlägg under augusti 2011

Av Sara Skoogh - 23 augusti 2011 21:27

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men har ju dock inte skrivit på ett par dagar. 
Men Liam och jag mår bara bra, vart lite knas i lördags mellan mina bröder bara. Men det är så det kan bli, jag vettofan!


Idag är det 3 år sen min pappa dog, tänker på han väldigt mycket idag. Men jag är glad för att han är där han är idag, istället för att ha varit kvar och lidit.

Saknar han enormt, finns inte mycket mer att skriva tror jag.

Imorgon kommer beckybus, ska bli kul att få ha henne igen, har saknat ihjäl mig efter tjejen ju :) Då ska vi ha massa roligt, hon, jag och Liam <3  


har även förlora ett par kilo, det känns väl inte jätterockigt! =/

Så, såhär ser jag ut nu. Bilden tog jag för 2 veckor sen, men ser

likadan ut..

 

Av Sara Skoogh - 19 augusti 2011 22:35

Ja, idag är det vulkanmarken. Idag drog allting igång, men vädret kan jag säga. Suger, stenhårt! Det har inte alls varit en rolig dag, jag gick igenom vulkanmarkens länga mot kronhallen, en gång. Sen gick inte jag ut något mer faktiskt! Jävla skit väder, värdelöst. Hoppas bara det är bättre väder imorgon, när min Elin och Lucas kommer =] Ska bli så jävla roligt att träffa henne och hennes son , och göra någonting för en gångs skull, en heldag! Mys!! 

Liam, har varit riktigt jävla grinig idag:/ Tråkigt nog, han slog sig förut i golvet, med nappen i munnen. Så SJÄLVKLART, slog han upp läppen. IGEN! Men den här gången blödde det mer tyckte jag, i och med att det droppade blod på golvet, min bebis. Jag satt ju på toa när det hände, var bara att springa ut.. Då såg jag att hah kom och blödde :/ Så han fick bli tvättad och lugna ner sig, med en isglass så fläskläppen skulle gå ner. Lille klumpedunsen, men nu ligger han och sover. Han har sovit sen klockan 19.00, men han har vaknat 3 gånger. Så vi får se hur han sover inatt, kan bli en lång natt om jag har otur.


Sara var här också, det var trevligt. Vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord:) Haha, cidern får verkligen igång hennes prat, men det var bara trevligt. Go tjej det där, och hon är så förbannat bra för Emil också :) Är skit glad för deras skull, tycker dom passar också. Så gulliga tilsammans, =).


Nej, nu ska jag faktiskt ta min nattcigg, för imorgon kommer som sagt Elin & Luxas. Så då gäller det att vara utsövd, för häääääär kommer det vara full rulle ;D Men det är bara roligt =)

Ha det gott !
Byebye, Hedaaa!


 Ungefär såhär grinig, om inte lite till har grabben varit mot sin mamma idag ;P

Älskar dig, älskade unge. Du är mitt allt, och hur grinig eller arg du än är, så kommer jag alltid finnas där och torka dina tårar, även om mamma tappar tålamodet för dig ibland, men det går över när du ler emot mig och säger med glimten i ögat " Heeeeej mamma" =) Så jävla stolt över dig är jag, och så jävla glad för att jag har dig ! Kommer alltid finnas för dig ! <3

Av Sara Skoogh - 17 augusti 2011 20:58

Ja, idag har jag inte bloggat något, sorry!  Men jag och Liam gick upp till mamma , vid halv 11. Så vart en ganska tidigt dag, vi åt och vi drack kaffe och fikade . Gott, älskar min mamma överallt annat ! =) 


Sen har jag haft en gammal vän till mig här, Söder. Han kom med bussen vid 17, ungefär. Och åkte för 1 timme sen, var trevligt att prata gamla minnen. Hujeda mig, tiden bara springer iväg. Så det var kul, brorsan var också med och satt och stre! Liam har sovit sen 1½ timme tillbaka, han var så trött. Han har bara sovit 20 minuter idag, men inatt var han pigg kan jag säga. Med tanke på att han gick och lade sig vid 18.30 igår, så det fick jag ångra klockan 00.00 inatt, när jag skulle lägga mig, då han reste på sig och sa "Hej mamma" och var tvärpigg! Haha goa unge, så han fick ligga i min säng inatt, så han somnade till slut :) Men jag fick allt mordhålla honom sörreni, klockan 06.00 i morse, så vaknade jag av att han satt vid mig och sa "Heeeeeej" Gosig unge.. =)


Nu ska jag hjälpa Alexandra här =)


Byebye heda!


'  

Av Sara Skoogh - 16 augusti 2011 19:19

Jag har en riktigt skum känsla, men den går inte att förklara. Jag vet inte vad det är som är så olustigt, men det känns som om något ska hända. Jag vet inte..


Nu sitter jag framför tvn, Liam somnade för ungefär 1 timme sen. Helt sjukt att han somnar nu, ska bli intressant och se när han vaknar igen. Så nu la jag in 5 bullar i ungen och ska ta det och ett stort glas mjölk. Bara vara och fundera på vad som känns knepigt i kroppen, men jag skriver nog en rad senare! 


Byebyehedaa!  

Av Sara Skoogh - 16 augusti 2011 11:36

Ja, det är idag :) Och jag och Liam ska ut på en promenad, så FORT Liam har vaknat. Ska kanske försöka slänga i oss lite mat först, är klart! Så det blir en liten tripp med musik i örat, låta Liam se sig lite omkring :) Det kliar i benen numera när jag inte går, och det är förjävla skönt att röra sig igen. Vädret är 50/50 idag, så det blir nog en fin promenix det, men nu ska jag ta lite lunch:) 


Ha det gött !


Av Sara Skoogh - 15 augusti 2011 20:12

Jag kan inte ha en snällare mamma alltså, min mamma är det bästa jag har. Och såklart Liam då :) , mamma bjöd upp mig och Liam på mat och fika förut , det vart fläskfilé gryta med ris. Och fy vad smarrigt det var, fast jag ändå var mätt sen pannkakorna. Sen efter det vart det kaffe, glass och massa frusna bär. Jag åt glassen då, inget annat. Ja, och drack kaffe =) 


Innan jag skickade till mamma och undra vad hon gjorde så var Alexandra, Håkan, Nicole och Engla här :) Jag bjöd över dom på pannkakor, men det vart bara en snabbvisit. Alexandra var tvungen att vara hemma klockan 13.30, för då skulle lillskruttan Becky komma hem :) Åh, gud så underbart att få ha henne här. Saknar henne fruktansvärt faktiskt, men jag får förmodligen träffa dom i veckan =) 


Idag har jag varit lite ledsen också, jag vet inte om det är för att pappas dödsdag börjar närma sig eller vad det är. Men idag har det bara känts som om jag har misslyckat med allt, pannkakorna vart helt åt helvete. Av två pannkaksmetar så vart det 8 pannkakor, 4 misslyckade kastade och 3-6 stoppade i en skål och stekta igen åt dom minsta barnen. Vilket helvete jag hade med det där, det kommer ta lång tid innan jag gör pannkakor igen ! ;P Det ledsamma kan nog komma ifrån vädret också, för det har ju inte varit sånt jävla JIHO väder ! 


Aja, nu ska jag duscha! Ville bara skriva av mig lite om dagen :) 



 

Liam, du lyfter både mig & pappa. Hur ledsen man än är, så kan du 

alltid få oss att le. Du är vårat ljus, i mörkret. Du är färg 

färg i det svart/vita, du är våran ängel! 

Mamma & Pappa kommer alltid finnas för dig <3

Av Sara Skoogh - 15 augusti 2011 09:07

GOOOOOOOOOOOOOOODMORGON!!!


Har haft en riktigt härligt start på min dag, utvilad även fast man hade dyng svårt att sova. Och Liam han sov i ca 12-14 timmar, helt sjukt. Men det hjälpte verkligen hans mamma på traven att vara pigg idag :) Måste verkilgen upp till läkaren med mnina utslag, dom har börjat klia som fan igen. Men har ju dåligt med pengar och skit, så får nog vänta tills jag har pengarna.


Idag är vädret kasst, annars hade jag gett mig ut på en promenix med lilleman. Men en liten sådan blir det senare, ner till coop eftersom jag måste ha mjölk, till mina pannkakor som jag ska laga idag :) Ska bli riktigt gott, annars vet jag inte riktigt vad denna dag bjuder på, så förbannat tråkigt väder ute1 Nu ska jag byta på min grabb, som osar baj ;P 


Älskar dig Liam, överallt annat! Det är du och jag <3


   

Av Sara Skoogh - 14 augusti 2011 19:41

Ja, idag har man varit helt själv. Tills klockan 17, det var skönt. Innan Liam kom hem, så hann jag gå ut på en promenad, duscha och laga mat till mig och ligga och lata mig framför "Sex and the city 2":) Den var riktigt bra, fick visserligen pausa i mitten av filmen då jag hör Markus i hallen, ropandes ;P haha! Sen var det väl full fart på lilleman en stund, men sen vart han är JÄVLA trött, så det var bara att göra honom en flaska och sova. Så nu har han deckat i sängen och har förhoppningsvis gjort det för natten :) 


Så nu blir det väl att mysa ner sig i soffan , framför tvn och bara vara lite till då. Innan man tar sängen, ska ju upp tidigt imorgon med min bebis, så att säga. Se om jag kanske kan kasta in lite musik i telefonen denna gång, att ladda ner från youtube och lägga in i telefonen gick ju inte så bra. Men, ska la försöka. Jag som vill gå till hårdrock, det är det bästa som finns att gå till ! :) 


Jaja, nu ska jag göra något vettigt ! =) 

 

Presentation


"kärleken är som stjärnorna, ibland kan man se dom klart. Men ibland är det suddigt"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards