Nikki & Liam

Alla inlägg under januari 2012

Av Sara Skoogh - 28 januari 2012 18:52

Ja, som ni ser har jag haft bloggtorka ett tag. Har inte riktigt hunnit med att blogga nu på jävligt länge, går ju i skolan & har Liam. Men annars rullar livet på som vanligt faktiskt, är lite trött & sleten, men det får man vara ibland :) 


Har även min huligan hemma jämt också nästan, förutom när han är på dagis då =) Har varit några få timmar efter skolan man fått umgåtts med honom, blir lite långtråkigt. Men idag har han varit hemma hela dagen, han skulle egentligen ha åkt till sin farmor & träffat sin pappa idag. Men planerna ändrades på bara ett litet ögonblick :(


Skulle ha träffat Linda & Jarmo idag också, men det vart ju inte som planerat. Men jag anser att det inte är någonting att hänga upp sig på eftersom detta ändå är prio 1, att personerna i fråga ska må bra.Så Linda & Jarmo finns ju kvar dock. Så i och med att

Magnus hjärta krånglar, så nu är han inlagd efter 1 vecka med andningsvårigheter & högt blodtryck.  Men det var väl en himla tur det, så farmor Maja kände inte riktigt för att ha min lilla plutt idag, vilket jag kan förstå allvarligt talat. För det är ingen liten grej detta, han ska förmodligen bli opererad på måndag, så då ska han få en pacemaker inopererad. Och förhoppningsvis efter det ska han väl återhämta sig & sånt helt rätt också. Så får vi utgå ifrån det, så det vart lite omtumlande att veta det, att det kunde ha handlat om några timmar & karln kolatvippat på plats eller nått, nej det hade vi nog aldrig klarat. Så alla mina tankar går till Maja & familjen , såklart ägnar vi tankarna åt Magnus med. 


Annars idag har det inte gjorts så mycket här hemma, Christian har varit på reptilmässa i stockholm. Vilket förgyllade hans dag, är glad för hans skull :) Han behövde komma bort en stund & göra något som faktiskt ligger lite av intresse. Så det var riktigt skönt & roligt att få ett sms, där han var väldigt glad för att han åkte. Det var inte lika positivt imorse kan jag lova er, för då ville han mest bara ligga kvar i sängen & sova! Haha, kille hela dagen ! 

Så Liam & jag har varit hemma & bara varit ungefär. Har inte orkat gjort någonting här hemma, så det ser ut som ett ja.. litet bombnedslag ;) Men det får det göra ibland också, man hinner inte med allt. Men funderade iallafall på att börja lite städning i köket, diska & så då. Sen funderar jag på att allvarligt talat dra på någonting att titta på, men vet inte vad, herregud. Får se vad eventuellt Christian vill se eller göra :) , annars blir det väl en relativt lugn lördagskväll hos familjen skoogh! Har inge problem med det, känns skönt att inte vakna upp bakis en söndag & ha ågren ;) Haha!


Nej, nu ska jag la försöka göra något vettigt:)
Ha en fortsatt bra & trevlig lördagkväll alla andra!


Här är en bild på min lille grabb :)<3

   


Det är i augusti 2011, har inte lagt in nya bilder på ett tag..

Presentation


"kärleken är som stjärnorna, ibland kan man se dom klart. Men ibland är det suddigt"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards