Nikki & Liam

Alla inlägg under mars 2012

Av Sara Skoogh - 30 mars 2012 15:01

Ja, det kan man lugnt säga att det har blivit nu ett par dagar i rad. Har velat haft hit Christian sen i onsdags, men det har hela tiden kommit någonting i vägen nu, eller ja utvägen & ivägen kan jag väl inte heller säga. Han skulle kommit idag iallafall, men Chris kunde inte köra hem honom på söndag, då han måste hem. Kännså jävla träligt, men vad ska man göra ? Så det får gå ännu en vecka av värk & saknad tyvärr :( Jag vet inte vad jag ska göra snart, både han & jag vill bara ha en helg med varandra, bara få mysa & bara kramas. Bara få känna hand närhet nu, skulle jag kunna döda för kan jag säga, men jag ska försöka åka över i veckan en stund kanske. Liam & jag har ju påsklov så kanske ska höra ed någon om inte Liam & jag kan bli hämtade & hemskjutsade igen. Så jag bara får träffa honom ..:-( Det är så tomt här hemma nu så hälften vore nog ta mig fan! Sen fick man reda på att man inte får träffa tjejerna idag heller , pga avart bilen är utlånad hela kvällen, var jävligt tråkig faktiskt :-( Hade verkligen sett fram emot lite sällskap, men jag får väl hitta på någonting annat, får se om jag ska vara barnvakt åt mina syskon imorgon iallafall, denna helg vill jag går jävligt fort nu! Jag vill att hela veckan går fort nu, vill ha hem min älskling så fort som möjligt <3 Men men..Jag tror iallafall Emelie & Dewin kommer hit & leker med Liam en stund & fikar lite:-) Det är ju iallafall något att fördriva dagen med , ett par timmar. Vädret ser ut att bli skit också för den delen, då deppar man ju inte ihop något mer för det, kan man lugnt säga. Regnväder är som gjort för mys, så har man inte pärlan här att mysa med istället :-( Nej, nu har huliganen vaknat & jag ska försöka hinna diska undan lite också , kan ju se något trevligare ut om Dewin & Emelie kommer hit & ska leka som sagt! Ha en fortsatt bra dag, jag ska försöka till 1000 iallafall <3 Puss & kram

Av Sara Skoogh - 30 mars 2012 08:37

Ja, nu var det verkligen längesen jag skrev. Men jag har inte haft någon dataladdare, för den är trasig. Den gav upp här för några veckor sen..Det har väl hänt ganska mycket ändå sen sist jag skrev :-), jag har varit själv i snart två veckor, min största underbaring är hemma & har varit det ett tag nu. Så en annan har börjat klättrat på väggarna nu, det har allt han med har han erkänt! Får väl se om han kanske kommer idag, hoppas, hoppas, hoppas iallafall. För nu vill jag faktisk ha hem honom en stund, så jag får pussas & krama på honom :-) Det kommer väl bli mer helgerna man ses på nu eftersom han ska börja på någon jävla kurs vis AF nu, men men. Får göra det bästa situationen , annars har det faktiskt varit skönt att varit ifrån varandra ett tag, men det var bara 1:a veckan det, nu vill jag verkligen ha hem honom ..Annars idag tror jag inte att det blir så mycket , gå ut med Liam en stund är en prio kan jag säga. För jävlar hur han blir nu när han inte får göra som han vill eller när han rör saker han inte får, & en det hjälper ju inte att vara len i rösten kan jag säga, för då tycker han bara det är ännu roligare :-P Så man får ju ryta til , åt honom. Annars idag eller senare kväll , så kommer chris & jag hoppas att älsklingen blir med:-)Nej, nu tvätten!Ha en bra dag, puss'

Av Sara Skoogh - 13 mars 2012 14:12

Hallå alla ! Ursäkta att jag inte uppdaterat på ett tag, men har haft lite annat för mig som sagt. Vi var ju bortbjudna på 40 årskalas hos Ingela i helgen på lördagen, det var riktigt trevligt, god mat & god dryck till alla, förutom mig då. Jag fick hålla mig till min alkoholfria äppelcider ifrån coop : ) Var mycket trevligt iallafall, sen gick vi vidare till en kompis till Christian, vart väl inte kvar så länge där ^^ , jag tog en promenix hem. Christian åkte taxi med Corne hem till storbora, mouhaha! Men jag fick sitta & vänta i en halvtimme innan. Men det var bara gött med en promenad & sitta ute & bara vara på en  liten pall, men lite kallt var det allt. Sen vart det sängen iallafall.. Hade haft en riktigt bra lördag iallafall..


Fredagen, var Linn här på kaffe. Jag gjorde inte speciellt mycket tror jag, jag kommer faktiskt inte ihåg. Men Linn var här iallafall, sen tog Christian & hon en öl, jag satt med mitt goa kaffe = ) Sen vart det bigbrother med pärlan. Efter det sängen, eftersom mamma skulle ha Liam på lördagen då. Så det vart lagomt med 11 i säng :) 


Söndagen gjorde vi så hemskt lite som det bara gick, jag kände mig bakfull även fast jag inte druckit en droppe. Gud i himmel, eller så sov jag för länge, vet inte riktigt vad det kan ha varit. Men huvudvärk vill jag lova att jag vaknade med, men det vet jag 1 till som gjorde ; ) hehe! Drack lite kaffe & 2 coca color, det var behövligt kan jag säga. Sen kom Chris & hämtade oss vid 14, så vi drog oss mot degerfors, var hemma 15, mamma & uffe hade som sagt Liam & dom satt på vismen när jag ringde. Så dom hörde av sig halv 5 , var inte hemma med Liam fören 6 tror jag =) Lite tråkigt dock, för han skulle ju lägga sig & så eftersom det var dagis & skola på måndagen där.. Fick ju ingen tid till min skrutt =/ 


Men men, igår var jag bara i skolan.. Mötte upp Linn på en ciggarutt, hämtade Liam & så lagde jag mat direkt när jag kom hem :) Senare på kvällen vid 19 , så drog Linn, jag, Dennis & persson ut på en promenix, det vart 1 liten bit faktiskt, men det var bara skönt, för katastrof vad varmt det var igår kväll. Men uuuuunderbart! ; )

Idag blir det faktiskt likadant, hämta Liam. Ut på en promenad med honom tror jag, sen blir det 1 till ikväll med Linn, Dennis, jag, Hanna & Persson tror jag : )


Nej, nu ska jag ta mig en riktigt god kopp kaffe: ) 

En sak till, jag ska faktiskt försöka sluta röka nu också. Men börjar i små, små, små, små steg. Så vi får se hur det går, ska plocka bort lite småvanor först, sen kör vi på större : )

Så snart ska jag hämta lilleman, ha en bra dag! 

Puss&Kram 

Av Sara Skoogh - 4 mars 2012 07:50

Ja, då har ännu en vecka gått. Det går så fort tycker jag, hej & hå! Igår så kom Elin, Jaffa, Jocke & Fabian:), det slutade med att Fabian fick följa med tillbaka till Alex. Så efter några timmar i kristinehamn så återvände vi till degerfors, lämnade Fabian hos Alex & mormor. Sen åkte jag hem & väntade på lilleman, som varit hos sin pappa. Det hade gått jättebra, det hade varit väldigt roligt tyckte Markus :) Så får se om han åker dit snart igen :), det får vi hoppas. Sen åt vi lite god kvälls mat med farmor Maja , gammelmormor & faster , och efter det så gick vi upp till gammelmormor/mormor en stund. Så jag drack kaffe & Liam fick glass, det vart inte så länge. Liam vart trött & jag vart också väldigt trött, så vid 21 gick vi hem & lade oss lilleman och jag :) 


Idag då, så tänkte vi ge oss upp till mamma/mormor en stund & hälsa på Fabian & alla.. Senare sen så kommer väl pärlan hem efter en helg hos mamma & pappa, med vänner : ) Skönt för dom att ses nu när jag har stulit honom hit till Degerfors, hehe! Så jag vet faktiskt inte riktigt vad denna dag så bjuda på ärligt talat, men det märks nog, vädret är ju lika super som alla andra dagar i helgen ..


Imorgon blir det folkhögskola, folkhögskola, folkhögskola.. Ännu en hel vecka. Är inte så pigg på det, men det beror nog på min härliga trötthet jag har fått, men jag ska hämta ut dom där roliga järntabletterna imorgon : ) Så man får piggna till snart & slippa mota sig upp ur sängen varje gång, & slippa vara trött redan kl 17 på eftermiddagen, lite träligt faktiskt .. 


Nej, nu ska jag sätta mig ner & ta det lugnt. Ska snart kolla läget med mamma om de är vakna :) , så ska vi trä på oss litte nya kläder & gå upp & hälsa på : ) 

Puss & Kram!

Av Sara Skoogh - 3 mars 2012 10:22

God förmiddag, gott folk : ) 
Idag är det äntligen lördag,  & min lilla plutt ska åka med sin farmor till sin pappa idag. Det ska bli så härligt för honom & Markus att få träffas efter en liten tid ifrån varandra nu. Och bonusen är ju detta kanonväder också, det kan ju inte bli bättre : ) Vad jag ska göra , det vet jag inte. Jag vet att jag ska ta mig en riktigt lång promenad i detta iallafall , ska bli så skönt så herregud! Se ifall kanske Linn är vaken & vill bjuda mig på en kaffekopp & söla lite. Så längesen jag såg henne nu, så fy! Saknar henne ju ^^ , annars vet jag faktiskt inte vad dagen ska få bjuda på. 


Sen ska jag försöka städa lite här hemma också, igen. Haha, tycker fan inte jag gör annat snart, men det är väl lika bra att passa på medans Liam inte är hemma. Ja, kan ju säga att det är riktigt öl/ciderväder. Katastrof vad gott det vore att sätta sig ikväll med lite tända ljus & ta en cider på balkongen, men är man en tjockis så är man ; D. Så jag avstår nog, haha. Ser inte så bra ut, skulle jag tro ; ) 

Har inte hört ifrån Christian än, men han är nog bakis idag , eller något : ) Häver han öl idag med, så är jag inte förvånad. Jag menar vafan, K O L L A vädret : ) Ah, annars kommer han hem imorgon igen efter en helg hemma med familj & vänner. Och det har varit skönt att varit lite själv också & plockat & donat lite. Fick iallafall inget telefonsamtal inatt, så det har nog gått bra & då vet jag att han mått bra & haft en superkväll : ) 

Kan ju inte fänglsa honom bara för att jag är gravid, vafan. Och bara för att jag inte kan dricka, så ska inte han behöva ge upp grejen med att ta ett par öl en fin lördagkväll eller fredagkväll.. Så jag ska faktiskt göra en grej för min största pärlan : ) Hihi .. Jag ska gå & köpa en platta öl på måndag, som han kan få ha att smådricka ur lite då & då, om han känner en kväll att han vill ha en öl, så finns det ju liksom : ) Mm, känner mig riktigt snäll , hehe!


Nej, vad jag ska göra nu. Det vet jag faktiskt inte , är uttråkad faktiskt. Liam ligger en stund nu innan han bli hämtad, så vad jag ska göra, får jag väl komma på. Finns massor att göra, men man vill ju inte spendera hela dagen inne & städa, men lite av dagen kan gå till de : ) 


Nej, ska se om jag kan få tag på bruttan Linn : ) Ha en superbra dag alla, det ska jag !

Puss & Kram<3

Av Sara Skoogh - 2 mars 2012 09:02

Ja, jag måste faktiskt bara säga att det här vårvädret ger sån jädra känslor. Känns så jädra underbart allt ihop, även om jag är ensam just nu , men Liam kommer ju hem sen. Dock är Christian hemma som sagt, men detta väder gör mig så jädra glad ändå. Och hade det inte varit för att jag var gravid, så hade jag nog tagit mig ett par kalla idag ärligt talat. Men det får Christian göra åt mig, för vädret är helt oslagbart, och man blir riktigt ölsugen. Så han får ta på sig den uppgiften åt mig ;) hehe. I love him, mhm! =) 


En annan ska förgylla dagen med städ på balkongen så man kan sitta där ute & läsa lite läxor som sagt & dricka kaffe :D Kan faktiskt inte bli bättre =) Ha en fortsatt trevlig dag, var bara tvungen att skriva av mig min glädje!

Christian , jag älskar dig otroligt :) Du är det bästa som hänt mig, och jag är glad att jag har dig! =)

Annars hade nog mitt liv varit väldigt tråkigt ^^ höhö! <3

Av Sara Skoogh - 2 mars 2012 06:53

Idag kommer det nog bli galet skönt ute, känns underbart. Så funderar faktiskt på att städa min lilla balkmong & sitta där ute & göra lite läxor kanske : ) Så snart ska jag slita upp min lilla pärla & lämna honom på dagis, sen sätts det fart här hemma, jag vaknade ju före väckarklockan idag så idag känner jag mig utvilad  : ) Jag uppdaterar nog mer sen, nu ska jag klä mig, göra kaffe, gå ut & röka , sen ge mig iväg till dagis med Liam :)

Ha en bra dag, puss & kram alla ! 

Av Sara Skoogh - 1 mars 2012 21:32

Godkväll kära vänner!
Helgen blir ensam, med min lille kille : ) Christian ska åka hem till mamma & pappa & vara där han istället, min lille svikare ; ) hehe! Nejdå, jag vet inte vad jag ska hitta på. Blir säkerligen bara hemma, imorgon ska jag iallafall lämna Liam på dagis & sen ska jag städa & göra lite skolarbeten som inte vart gjort idag. Det tar vi igen imorgon : )

Annars har det inte hänt mycket, har varit så sjukt trött så det finner inga ord. Har ringt CSN & skolan idag, så nu ska allt vara ordnat & pengarna på måndag. Kan alltid hoppas, ska se om jag kan ringa imorgon & göra en liten kontroll på att allt kommit in som det ska ha gjort & att dom släppt pengarna : ) Så idag fick jag tyvärr låna lite pengar av min mor eftersom det vart som det vart med allt det där.


Annars så har det varit strålande väder idag, vi gick upp till mamma/mormor & drack lite kaffe & åt lite kvällsmat. Vart ju lite sent eftersom min lille pärla gick en bra bit upp, sen vart det vagnen : ) Så har vi kommit hem & jag har pratat med Maja & Markus, så får la se ifall eventuellt inte lilleman ska få åka & träffa pappa i helgen & så får vi se om vi får farmor Maja här över en natt då : ) Ska bli mysigt, blir ju så mycket köra för lilla farmor annars, så då är det bättre hon tar en myskväll med oss & bara är med sitt barnbarn lite extra. Annars har jag väl direkt inga planer, städa, städa, städa kanske : ) Imorgon får vi också hoppas bra väldigt bra väder, då funderar jag faktiskt på att ta med lilleman ut & gå lite & leka i lekparken faktiskt, kanske någon sugen som vill följa med & hålla sällskap ? : ) 


Snart kommer min efterlängtade Chris också, ska bli så skönt att få träffa min pärla, längesen nu : ( Går sån tid emellan varvena, får försöka ses lite oftare tycker jag. Försöka hitta på någonting med henne också någon helg : ) 

Nej , nu ska jag la avrunda här & vara lite social. Vilket Christian inte är, eftersom han kollar på sons of anarchy, hehe! Men med restrerande folk som snart kommer, skulle ju dock vara skönt att bara bädda ner sig & slö igen sina blå en stund .. Men det får vi ta efter!

Ha en bra kväll alla, för det ska jag ha med alla mina kära snart : ) <3

Puss & Kram!    

Presentation


"kärleken är som stjärnorna, ibland kan man se dom klart. Men ibland är det suddigt"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards